Талқылау форумы

Жеке білім треакториясы

 
Венера Басимбекова қатысушының суреті
Жеке білім треакториясы
Венера Басимбекова - Wednesday, 23 April 2025, 3:43 PM келді
 


Жеке білім траекториясын көрсету:

  • Критериалды бағалау нақты өлшемдерге негізделген, яғни оқушының қай дағдыны меңгергені, қай тұсы әлсіз екені нақты көрсетіледі.
  • Дәстүрлі жүйеде баға (мысалы, 4 немесе 5) оқушының жалпы үлгерімін ғана көрсетеді, ал оның артында қандай жетістік немесе қиындық бар – белгісіз болып қалады.

Оқу мотивациясына әсері:

  • Критериалды бағалауда оқушы не үшін «бестік» немесе «төрттік» алғанын түсінеді, бұл өз білімін жетілдіруге ынталандырады.
  • Дәстүрлі бағалауда жиі “жақсы” не “нашар” деген жалпы баға қойылады, бұл оқушыны салыстыру мен әділетсіздікті сезінуге итермелеуі мүмкін.

Өзіндік бағалау қабілетіне ықпалы:

  • Критериалды жүйе оқушының өз білімін сараптап, нақты нені үйрену керек екенін білуге мүмкіндік береді.
  • Бұл жүйе рефлексияға, яғни өз оқуын бағалауға үйретеді.

Мұғалім-оқушы қарым-қатынасына ықпалы:

  • Критериалды бағалау ашықтықты қамтамасыз етеді. Мұғалім мен оқушы арасында сенім орнайды, себебі баға нақты критерийге сүйеніп қойылады.
  • Ал дәстүрлі жүйеде кейде субъективтілік болуы мүмкін, бұл оқушы мен мұғалім арасында түсінбеушілік тудыруы ықтимал.

Қорытынды:

Критериалды бағалау жүйесі – әділетті, ашық және дамуға бағытталған. Ол оқушының жеке жолын айқындауға, ынтасын арттыруға, өзін бағалауға және мұғаліммен серіктестік қатынас орнатуға көбірек мүмкіндік береді.


Қаласаңыз, осы пікірді эссе,