№2 практикалық сабақ. Тақырыбы: Ұлттық мәдениеттер мен ұлттық өркениеттер жетістігі
Setup phase
- Setup phaseCurrent phase
- Task info The workshop is currently being set up. Please wait until it is switched to the next phase.
- Submission phase
- Assessment phase
- Grading evaluation phase
- Closed
Мақсаты – ғылыми теориялық әдебиеттерді және ғаламтор желісіндегі сайттарды пайдалана отырып, адамзат дамуында аса маңызды рөл атқарып отырған мәдениеттің ғаламдануына кешенді талдау жасау .
Тапсырма:
1. Самюэль Хантингтонның «Өркениеттер қақтығысы» еңбегіндегі өркениеттер жіктемесіне (картасы қосымшада) төмендегі критерийлер негізінде кешенді талдау жасау:
- Әлемнің негізгі өркениеттері, оларды бөлудің басты ұстанымдары;
- Ұлттық мәдениеттер мен ұлттық өркениеттер;
- Неліктен өркениеттер қақтығысады»?
- Кейбір елдерге байланысты қарама-қайшылықтар (мысалы, Түркия, Израиль, Жапония, Эфиопия)
- Әлемдік қауымдастық және ғалымдар тарапынан айтылған сындар;
- өркениеттің басқа да модельдері (Пантюркизм, Еуразиялық, аралық аймақтар т.т.).
Жүргізу түрі: Ғылыми әдебиеттермен, ашық ғаламтор желілерімен және дәптермен жұмыс.
Көмекші құралдар мен жабдықтар:
https://en.wikipedia.org/wiki/Clash_of_Civilizations https://gtmarket.ru/library/articles/2498
Сэмюэль Хантингтон: столкновение цивилизаций?
Жұмысты орындау жөнінде нұсқаулық
Ұсынылған дереккөздерді және басқа да әдебиеттерді пайдалана отырып, мәдени ғаламдану жетістігі саналатын өркениеттердің қалыптасуы мен дамуы туралы сараптамалық ой қорыту. Эссені ерекшелейтін субъективті авторлық ұстаным (жеке пікір немесе көзқарас) болуы міндетті.
Тексеру формасы: Тапсырма эссе түрінде дәптерге орындалады, ауызша сұрау арқылы тексеріледі.
С. Хантингтонның өркениеттер жіктемесі
(картаны құрастырған Алиаскаров Д.Т.)
Пайдаланылған әдебиеттер: Глобализация //
Экономический словарь / А. И. Архипов и др.;
отв. ред. А. И. Архипов. — 2-е изд.,
перераб. и доп. — М.:
Проспект, 2010. С. 136. — 672 с. Тоффлер Э. Шок будущего. — М.: ООО Изд-во «АСТ», 2002. — 557 с.