ЖОО оқытушылары, магистранттар мен докторанттардың андрагогикалық құзыреттілігін дамыту
Бағдарламаның мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері
Бағдарламаның мақсаты – ЖОО оқытушыларының ересектерге білім беру саласы бойынша кәсіби құзыреттіліктерін дамыту
Бағдарламаның міндеттері:
1.ЖОО оқытушыларының ересектер білімінің теориясы мен тәжірибесі жайлы білімдерін толықтыруға жағдай жасау;
2. Ересектерге білім беруге қажетті құзырлылықтарының қалыптасуларына ықпал ету; ересек білім алушылар ретінде өзін өзі дамытуларына көмектесу;
3.Құзыреттілікке бағытталған оқыту парадигмасы аясында коучинг, менторинг практикаларын ұйымдастыру арқылы тьюторлық қызмет дағдыларының жетілуіне ықпал ету;
Курстан
күтілетін нәтижелер: Курс соңында тыңдаушылар: - андрагогиканың
ғылыми ерекшелігі, ұғымдары, категориялары туралы;
- ересектерді оқытудың алыс - жақын шет елдерде, өз еліміздегі
даму тарихы жайлы түсініктерін толықтырады; -
ересек білім алушының әлеуметтік -
психологиялық сипаттамасын; - субъектіліктің белгілері мен
көрсеткіштерін; - ересектерге білім берудің әдіснамалық
амалдары мен ұстанымдарын білетін болады. -
ересектерді оқытудың технологияларына машықтанып, дәрістер мен семинар т.б.
үлгі жоспарлар мен бағдарламаларды дербес құрастыра алатын болады. - цифрлық платформаларда жұмыс жасау құзыреттіліктерін
жетілдіреді. Негізгі және қосымша
әдебиеттер тізімі 1.Громкова М.Т. Андрагоика: теория и практика
образования взрослых. -М.: ЮНИТИ ДАНА. -2005. - 495 с 2.Змеев С.И. Андрагогика: основы теории,
истории технологии обучения взрослых. - М.:
Персе, 2007. - 264 с. 3.Тұрғынбаева Б.А. Андрагогика: оқу құралы. –
Алматы: Алатау, 2011. -180 б. 4.Василькова Т.А. Основы андрагогики. – М.:
КНОРУС. – 2013. – 252 с. 5.Пилюгина
С.А. Функции андрагогической субъектности учителя //
Вектор науки ТГУ. - 2014. - №1. – С.
274-280. 6.Қабекенов Ғ.У. Андрагогика. – Дарын
баспасы, 2023. – 250 б. 7.Онушкин
Е.В. Непрерывное профессиональное образование взрослых во Франции. - М., 2005.
– 190 с. 8. «Цифрлық Қазақстан»
мемлекеттік бағдарламасы. - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 12
желтоқсандағы № 827 қаулысымен бекітілген. 9.Клустер
Д. Что такое критическое мышление? // Критическое мышление и новые виды
грамотности. - М.: ЦГЛ, 2005. - С. 5-13. 10.Киселева М.Н. Коучинг:
проектная деятельность или регулярный процесс в организации // Управление
развитием персонала. – 2015. – №4. – С. 296–300.