Қазіргі білім беру үдерісінде химия пәнін оқытуда дәстүрлі әдістер мен заманауи цифрлық құралдардың әрқайсысының өз артықшылықтары бар. Дәстүрлі әдістер (дәріс, тәжірибелік жұмыс, сұрақ-жауап) оқушылардың теориялық білімін қалыптастырып, мұғаліммен тікелей қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік береді. Әсіресе тәжірибелік жұмыстар оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, ғылыми ойлауды дамытады.
Дегенмен, заманауи цифрлық құралдар (виртуалды зертханалар, симуляциялар, білім беру платформалары) білім берудің тиімділігін арттыра түсуде. Мұндай құралдар күрделі химиялық процестерді көрнекі түрде көрсетуге, қауіпсіз ортада тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. Бұл оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, түсінікті әрі ұзақ мерзімді білім қалыптастыруға ықпал етеді.
Алайда, технологиялық құралдардың барлық мектептерде бірдей қолжетімді еместігі – өзекті мәселе. Ауылдық және шағын жинақты мектептерде интернеттің әлсіздігі мен техникалық жабдықтардың жеткіліксіздігі цифрлық тәсілдерді толық қолдануға мүмкіндік бермейді.
Мұғалімдер үшін дәстүрлі әдістер үйреншікті болғанымен, заманауи әдістер сабақты әртараптандыруға, оқушылардың жеке қабілеттерін ескеруге және бағалауды автоматтандыруға жол ашады. Бұл мұғалім еңбегін жеңілдетіп, оқу үдерісін тиімді етеді.
Болашақта химияны оқыту дәстүрлі әдістер мен заманауи технологиялардың үйлесімі арқылы дамуы тиіс. Интерактивті, тәжірибеге негізделген оқыту – сапалы білім берудің басты бағыты болмақ.