Жаңартылған мазмұндағы "Математика" пәнін оқыту әдістемесі
"Жаңартылған мазмұндағы "Математика" пәнін оқыту әдістемесі" пәні Бастауыш білім беру білім бағдарламалары бойынша дайындалатын студенттерге арналған.
Пәннің мақсаты студенттерде кіші жастағы мектеп оқушыларына математиканы оқыту барысында туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби деңгейде шешу үшін қажет болатын құзырлылықпен қаруландыру болып табылады.
Пәннің негізгі міндеттері:
- кәсіби іс-әрекетке қажет болатын құзыреттіліктерді қалыптастыруға себепкер болу;
- кіші жастағы оқушыларға математиканы оқыту барысын жоспарлау, оны жүзеге асыру, басқару және рефлексиядағы білім, білік және дағдыларды біріктіретін пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру;
- диагностикалық және зерттеу әрекеттерін жобалау және жүзеге асыру технологиясын игеруге себепкер болу болып табылады.
Пәннің нысаны – бастауыш сыныптар мұғалімінің жоғары педагогикалық кәсіби білім беру құрамдасы ретіндегі әдістемелік-математикалық білім.
Пәні – кіші мектеп жасындағы оқушыларға математиканы оқытудың теориялық негіздері бойынша болашақ бастауыш сыныптар мұғалімдерінің кәсіби-теориялық және технологиялық, пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру барысы.
Қолданылатын әдебиеттер:
1. ОспановТ.Қ., Құрманалина Ш.Х., Құрманалина С.Қ.Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі. – Астана, «Фолиант», 2010. – 468 б.
2. Астамбаева Ж.Қ.Математиканы оқыту әдістемесі. Оқу-әдістемелік құрал. – Астана, «Дарын», 2016. – 81 б
3. Астамбаева Ж.К., Жумабаева А.Е.Алгоритмдерді оқыту әдістемесі. – Алматы, 2022. – 72 б.
4. Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптарына арналған «Математика» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы (16.09.2022 ж. № 399 бұйрығының 27-қосымшасына сәйкес).
5. Математика. Жалпы білім беретін мектептің 2-сыныбына арналған оқулық. Екі бөлімді. /Т. Қ. Оспанов, Ж. Қ. Астамбаева, Н. О. Мергенбаева. – Алматы: Атамұра, 2022.
6. Математика. 1,3,4-сыныптар./ А.Б.Ақпаева, Л.А.Лебедева, т.б. – Алматы, «Алматыкітап баспасы», 2023.
Пәннің мақсаты студенттерде кіші жастағы мектеп оқушыларына математиканы оқыту барысында туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби деңгейде шешу үшін қажет болатын құзырлылықпен қаруландыру болып табылады.
Пәннің негізгі міндеттері:
- кәсіби іс-әрекетке қажет болатын құзыреттіліктерді қалыптастыруға себепкер болу;
- кіші жастағы оқушыларға математиканы оқыту барысын жоспарлау, оны жүзеге асыру, басқару және рефлексиядағы білім, білік және дағдыларды біріктіретін пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру;
- диагностикалық және зерттеу әрекеттерін жобалау және жүзеге асыру технологиясын игеруге себепкер болу болып табылады.
Пәннің нысаны – бастауыш сыныптар мұғалімінің жоғары педагогикалық кәсіби білім беру құрамдасы ретіндегі әдістемелік-математикалық білім.
Пәні – кіші мектеп жасындағы оқушыларға математиканы оқытудың теориялық негіздері бойынша болашақ бастауыш сыныптар мұғалімдерінің кәсіби-теориялық және технологиялық, пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру барысы.
Қолданылатын әдебиеттер:
1. ОспановТ.Қ., Құрманалина Ш.Х., Құрманалина С.Қ.Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі. – Астана, «Фолиант», 2010. – 468 б.
2. Астамбаева Ж.Қ.Математиканы оқыту әдістемесі. Оқу-әдістемелік құрал. – Астана, «Дарын», 2016. – 81 б
3. Астамбаева Ж.К., Жумабаева А.Е.Алгоритмдерді оқыту әдістемесі. – Алматы, 2022. – 72 б.
4. Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптарына арналған «Математика» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы (16.09.2022 ж. № 399 бұйрығының 27-қосымшасына сәйкес).
5. Математика. Жалпы білім беретін мектептің 2-сыныбына арналған оқулық. Екі бөлімді. /Т. Қ. Оспанов, Ж. Қ. Астамбаева, Н. О. Мергенбаева. – Алматы: Атамұра, 2022.
6. Математика. 1,3,4-сыныптар./ А.Б.Ақпаева, Л.А.Лебедева, т.б. – Алматы, «Алматыкітап баспасы», 2023.
(Әзірге жаңалықтар жоқ)